The best Side of اموزش خرید رمز ارز

Wiki Article

حالا فقط کافی است مقدار موردنظر خود را برای خرید وارد کنید. با انتخاب هر یک از گزینه‌های ۲۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ درصد می‌توانید مشخص کنید که چه مقدار از دارایی شما به خرید اختصاص پیدا کند.

و من میخوام با مبلغ کنی پول بگذارم میگن که از ۱۰ میلیون نمیتونی کم بگذاری این درس یا

علاوه بر این تعدادی از کارگزاری ها اقدام به معرفی فروشندگان یا خریدارانی که قصد خرید و فروش بیت کوین به صورت مستقیم را دارند می کنند ، برای این منظور افراد با مراجعه به سایت های این صرافی ها و مشاهده پیشنهادات موجود یکی از آن ها را انتخاب کرده و با فرد مورد نظر تماس می گیرند تا پس از هماهنگی های لازم در جایی مشخص یکدیگر را ملاقات و معامله مورد نظر را انجام دهند .

به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، کاربران ایرانی صرافی‌های خارجی همیشه در معرض خطر بلوکه‌شدن دارایی‌ها قرار دارند و بایننس هم از آنجا که به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند، از این قاعده مستثنی نیست.

هدف تمام کسانی که وارد بازارهای مالی مثل بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، فارغ از نوع فعالیت‌شان، کسب سود از بازار است. برای اینکه بتوانید به صورت مستمر در بازار ارزهای دیجیتال به سود برسید باید اطلاعات خود را بالا برده و دانش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال لازم را در این زمینه کسب کنید، در غیر اینصورت نمی‌توانید امیدوار باشید که در تمام روزهای بازار به سودهای خوبی برسید.

در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد.

کلید پشتیبانی را حتماً در یک جای امن و خارج از گوشی تلفن همراه خود یادداشت کنید.

حتما شما هم این روزها در مورد خرید ارزهای دیجیتال خبرهای زیادی را شنیده‌اید! ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین از معروفترین‌ها هستند.

خرید بیت کوین در کمتر از ۱۰ دقیقه! بیت‌کوینمقاله‌هامنتخب

در بخش “کیف‌های من” کل کیف‌های مرتبط با ارزها قابل مشاهده است. ابتدا نیاز است کیف پول ریالی خود را توسط دکمه “واریز” شارژ کنید. پیش از واریز نیاز است یک کارت‌های بانکی خودتان را در سایت ثبت نمایید. سپس وارد مرحله پرداخت شوید. شارژ کیف پول ریالی، مانند یک خرید اینترنتی شما را به درگاه پرداخت بانک متصل خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، دفتر اصلی بایننس در جزایر کیمن واقع است؛ اما در اقصی نقاط دنیا دفاتر دیگری نیز دارد. با توجه به حجم معاملات بسیار بالا، نداشتن سوابق بد، محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی و وجود صندوق بیمه در صورت هک و رخنه امنیتی، اعتبار و امنیت این صرافی نسبت به بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار بیشتر است.

در بیشتر صرافی‌های ایرانی، خریداران و فروشندگان افراد حقیقی هستند و صرافی فقط نقش واسطه را بازی می‌کند و از هر سفارش اندکی کارمزد برای خدمات خود برمی‌دارد.

امکان رفتن به صفحه معاملات ارزهای دیجیتال دیگر در این بخش فراهم است.

پیشنهاد می‌شود از گزینه دوم استفاده کنید تا نیاز به افشای شماره موبایل نباشد.

Report this wiki page